פתרונות להדברת מזיקים בבר מים

הדברת מזיקים בבר מים

החשש של כל אחת ואחד הוא למזוג מים מבר המים, כאשר לפתע מגיח לו ג'וק אימתני מול העיניים. כדי למנוע את הצעקה שתבוא שנייה אחרי זה חשוב קודם להבין את הסיבה בגינה המזיקים בכלל מגיעים לבר המים: החרקים נמשכים לחושך, חום ולחות –מאחר וגוף החימום של בר המים מושך אליו חרקים, בעיקר ג'וקים, נוצרים תנאים אידיאלים להימצאותם של מזיקים בקרבת מקום.

אז אם בא לכם לשתות מים מבר המים בצורה שקטה ובטוחה, ללא חשש שג'וק סורר יפתיע אתכם באמצע השלוק – פשוט התקשרו לחברת חלד הדברה מקצועית!

הדברת נמלים מקצועית החל מ-350 שח

שירות מקצועי ואיכותי – באחריות!

החברה פועלת עם תו תקן ISO 2009 וברישיון המשרד לאיכות הסביבה. כמו כן, חברת חלד הדברה לקחת חלק בארגון המדבירים הארצי והאירופאי.

התקשורת מתריעה: הדברת בר מים

גם התקשורת לא נשארה אדישה להתרחבות תופעת המזיקים בבר המים. בידיעה שפורסמה ב"גלובס", נכתב כי התקבלות תלונות רבות על מזיקים במכשיר בר המים. התלונות הגיעו למועצה לצרכנות, שמצידה ייעצה לבצע הדברה מקצועית בכל שטחי הבית. (מאמר ב"גלובס" 4.3.12).

על ספת המטופלים – מזיקים בבר המים

צוות ההדברה המובחר של חלד הדברה מקצועית, מנוסה בהדברת מזיקים בבר מים. ההדברה תיעשה בכל המטבח ולא רק במתקן המים. בנוסף, ייעשה שימוש בפיתיונות, המבוססים על ג'ל, שאינם נחשבים לרעילים. חשוב להדגיש כי הג'ל אינו נוגע בצינורות אשר מעבירים את המים.

שתי אפשרויות טיפול – שתיהן מעולות!

אנו ממליצים להזמין אותנו לבדוק את בר המים שלכם, ובמקרה הצורך נטפל בו בג'ל. אפשרות נוספת היא להביא אלינו את בר המים שלכם, אנו ננקה אותו ונטפל בו נגד מזיקים.